11 Şubat 2013 Pazartesi

Blogumuzun İkinci Yaş Günüüüüü

      Merhabalar sevgili hülyalı lezzetler takipçileri...Yine bir doğum günüyle sizinleyim...Hemde çifte doğum günü.Hem benim, hemde blogumun 2. yaş günü...Aslında dündü ve bin bir zahmetle bugün için hazırladığım tarifi maalesef talihsizlik oldu kayboldu paylaşamadım...Eee hal böyle hemen yenisi yapılamadığı için artık size sunduğum güllerle idare edin...
    Bir blogum olduğu için çok mutluyum...Kendi kendime yaptığım lezzetleri sizlerle paylaşmak çok güzeldi...Geçen yılda yani 1. yaş günümde tam 40 000 tıklanmıştım ve çok mutlu olmuştum...Ondan sonraki bir yılda ne mi oldu?  40 000 e yaklaşık 300 000 bin tıklanma daha eklenerek 343000 bin kere ziyaret ettiniz şükür...Sizlerden gelen 1147 yorumla beni mutlu ettiniz...Veee toplam 465 tarifim oldu...Daha nice 465 lere ulaşmayı umuyorum...Yalnız sizi bulmuşken küçük bir  hatırlatma yada tatlı bir sitem de etmeden geçemeyeceğim...Yolda giderken tanıdıklarım ,tanıdığımın tanıdıkları veya tanımadıklarım insanlarla bazen tavafuken karşılaşınca aaa biz bir çok tarifi denedik ve memnun kaldık diyorlar.Maalesef tarifi deneyenler minnacık bir yorum yazsalar hani şöyle birazcık şevk vermesi açısından...İyi veya kötü eleştirisel veya taktirane...Ne bileyim hani bende başarılımıyım değilmiyim biraz bilsem diyorum...Umarım çok şey istemiyorumdur...Sizce tarifler ve blog nasıl?...Fikirlerini paylaşırsanız çok sevineceğim...

Selam ve sevgilerimle Hülya...

10 yorum:

  1. Hülya hanımcığım sizin ve blogunuzun doğum gününü kutlar sağlıklı uzun ömürler dilerim.Siteminizde haklısınız bunlar ufak detaylar gibi gözüksede insan merak ediyor.Blogunuz da tariflerinizde çok güzel bol paylaşımlı yıllar diliyorum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtap hanımcım.Yani insan birazcık merak ediyor değil mi? Oldu mu olmadı mı?Yapılıyormu ?...sevgilerimle...

      Sil
  2. ikinci yas gunun kutlu olsun hulyacim.. tarif koymadigin gun kizim ve ben birseyler eksik gibi hissediyoruz..:) bilgisayari yeni ogrendigim icin bundan sonra yazarim ins. ayse menekse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayşe...Yalnız siz mi öyle hissettiğinizi sanıyorsunuz bende tarif koymadığım gün kendimi iyi hissetmiyorum ;) Bundan sonra beklerim...Selam ve sevgiler...

      Sil
  3. sevgili hulyaa
    insallah keyifle senelerce paylasimlarda bulunursun...
    paylasimlarin hem cok zefkli hemde cok guzel duruyor
    sevgilerimi yolluyorum bahcemden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Cihan ablacım.Eksik olmayın...Sevgi ve saygılarımla...

      Sil
  4. Nice güzel yıllara... Çok hoş bir blogunuz var. Çok beğendim. İzliyorum. Blog dünyasına yeni katıldım www.marmelattt.blogspot.com dayım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim beğeninize sevindim.Ayrıca hayırlı olsun marmelat.blogspot...Sevgiler...

    YanıtlaSil