26 Ekim 2011 Çarşamba

Milföy Topları

   Mutfakta uğraşmayı sevmeyen veya zamanınız olmayan  bir hanımsanız...Veya acele bir şey yapmak isterseniz .Hem çok kolay hem tadı görüntüsü güzel bir tarif vereyim.Milföy hamuru her zaman can kurtarandır acil zamanlar için.Ben bugün peynirli yaptım siz ne koyacağınıza karar verirsiniz...Bir yaprak milföy den 4 top börek çıkmaktadır...



MALZEMELER


  1. 7-8 yaprak milföy
  2. 1 tabak rendelenmiş beyaz peynir
  3. Maydanoz
  4. 2 yumurta sarısı
  5. İçine batırmak için susam , çörekotu , haşhaş veya galeta olabilir.   

YAPILIŞI

  • Her bir milföyü 4 parçaya kesin
  • Hazırladığınız peynirli malzemeyi ortasına koyup dört ucunu birleştirerek kapatın ve yuvarlayın.
  • Önce çırpılmış yumurta sarısı sonra susama batırıp tepsiye dizilir.
  • Isıtılmış 200 derecelik fırında kızarana kadar pişirilir.
  • Afiyet olsun...

2 yorum:

  1. Ben hafize sitenizi begendim tariflerizi de güzel ve iştah açıcı. kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Oo hafizecim buralara uğrarmıydın . Memnun oldum güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil